måndag 8 mars 2010

Bilring

Jag börjde på streetdance för en tid sedan. Och slutade efter en vecka. Jag blev snål och ville lägga den där tusenlappen till syskonkassan istället och jag tyckte heller inte att jag blev svettig. Så nu gör jag ingenting istället. Sitter på min röv och åker till dagmamman. Brumbrum. Vidare till jobbet och sedan hem. På helgen tar jag bilen och mina många och långra promenader har uteblivit. Jag tittar ut genom fönstret, ser att det är kallt och återvänder till soffan. Inte alls likt mig. Så jag känner mig inte i fint trim. Alls. Jag gillar inte att ha en stor bilring. Folk tror att jag är smal, visst jag är absolut inte överviktig. Men jag är dallrig, har överhäng både här och där vid brallorna. Så nu måste jag ta mig till gymmet. Ska försöka pallra mig dit denna vecka. Måste.

Inga kommentarer: