söndag 25 april 2010

Undringar

Närå. Efter två ÄL-test med error gjorde jag ett klockan 16.15 med glad gubbe. Alltså utslag. Så det jag undrar nu är:

- Räcker det med att de får reda på Linné på måndag att jag fick utslag på lördagen? Det är en blastocyst som är odlad till dag fem vi ska få tillbaka (om någon klarar att tinas upp.)Jag har pratat in på deras svarare men tror inte att de går att nå på telefon förrän på måndag.

- Man ska helst testa på morgonen men då strulade ju testen. Blir det galet nu när jag inte vet hur det det hade sett ut på morgonen då jag endast fick ett testsvar på eftermiddagen.

- på Linné sa de att jag skulle börja med stickorna på dag 12. Det var första dagen med stickorna som jag fick utslag. Kan det vara så att jag även kan ha fått utslag dag 11 om jag skule ha börjat då? Spelar det nån roll i så fall?

Många konstiga och kluriga frågor. Men jag har varken varit med om error på stickan eller att jag fått positiv ÄL-sticka redan första testdagen...

Inga kommentarer: