söndag 6 juni 2010

Helgen

Jag har njutit över att äntligen vara gravid, nojat över att något ska gå fel. Jag har varit i stan och hemma i förorten. Har varit på Nytorget med kompisen C och Prinsen, ätit favvosaffransglassen. Har fixat altanen på baksidan. Jag har lackat på sambon och han på mig. Fick lock i båda öronen och tänkte lägga ut karln på Blocket när han sopade igen bildörren så att jag fick lock i båda öronen. Jag är tjatig, han hetsig. Det blev en krock. Jag har gosat med Prinsen, har varit på middag med vänner. Nu busar sambon med Prinsen i hängmattan. Ingen har sagt förlåt. Jag ska säga ett och annat senare. I morgon är det måndag igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Får gratulera dig att du äntligen är gravid. Själv har jag åter igen haft en diskussion om ett syskon med min karl som INTE vill ha fler barn utan är nöjd med vår prins. Blir frustrerad!!!!

Kram
Ebba

Tisalen sa...

Jag är bara ett stort leende! Fan vad GRATTIS!!!!