fredag 13 januari 2012

Facebook

Nu har jag gjort det. Slut med facebook. Det är inte så att jag absolut är emot FB. Det är någon slags hatkärlek jag har till det faktiskt. Men när jag märkte att jag kollade FB via telefonen i lekparken fick jag nog av det. Av mitt sätt att använda det. Men visst. En del människor kommer jag inte att ha någon kontakt med, eller mindre än när jag hade FB. Men ändå. De som verkligen gillar mig, som vill vara min vän på riktigt är väl det i verkligheten får man tro. Och det är ju det som spelar någon roll. Egentligen. Och inte att vi slänger käft via FB, eller att jag gillar gymnasiepolares bilder.

Nej jag har inte separationsångest längre, men jag har haft det töntigt nog. Och det tyder kanske bara på att det var bäst för mig att göra slut.

Inga kommentarer: