måndag 16 januari 2012

Information

Sambon och jag har varit på möte i kväll. Prinsen ska börja förskoleklass i höst och det var gällande det. Prinsen var hemma med sin gudfar men Gittan var med på mötet. Allt gick bra men pedagogerna pratade så himla länge och när mötet var slut och rundvisningen skulle börja var Gittan trött. Jag arbetar i samma organisation som skolan där Prinsen ska gå och min chef V var med på infon. Jag frågade V om jag fick göra välling i personalrummet. Visst fick jag det. Bäst som jag stod där i det nedsläckta stora personalrummet och mickrade välling råkade jag släppa en fis i min ensamhet. Just då hörde jag chefen. "Går det bra?" Jag hann tänka att det inte luktade hallon innan hon stod bredvid mig. Ingen sa något och jag hoppades att hon inte kände något alternativt trodde att det var en sur soppåse som luktade.

Fan vad jag är klantig!

/Möken Anna-Bell

1 kommentar:

Paprika sa...

Fniss