lördag 5 april 2008

Träningen

Jag skulle behöva träna, det behöver alla. Vet bara inte i vilken form. Att köra på lite hemma skulle ju vara smidigt rent praktiskt. Men ärligt. Hur kul är det att cykla på en motionscykel?

Att ta sig till gymmet skulle vara kul men på måndagar är jag uppbokad på min kurs och ibland är det möte på jobbet på kvällstid. Det räcker. Sedan vill jag vara med Prinsen.

Att träna då Prinsen sover skulle kunna vara något men här i Södra Förorten är passen så tidigt, typ vid sju.

Simhallen skulle kunna var ett alternativ men jag vet inte. Skulle faktiskt kännas lite jobbigt att stå där med de blåådriga vinterbenen om man stöter på någon förälder från jobbet. Jag vill liksom träna ifred.

Äh. Jag lägger ner innan jag ens har börjat. Fortsätter med spontandans i vardagsrummet och hoppas på att det ger en välsvarvad kropp så jag slipper bada i vassen i sommar. Eller förresten. Jag önskar mig en svullen, GRAVID kropp till sommaren. Det gör jag. Så klart.

1 kommentar:

Åsa sa...

Det är skittrist att träna hemma! Men - det är bättre än inget. Men dans låter suveränt. Skaffa en dansmatta till playstation och kör! :)