tisdag 1 april 2008

Ingen aning

Förra gången vi gjorde FET fick jag utslag på ÄL-stickan på dag 17 och dagen efter hade jag sjukt ont i magen. En ägglossning som var svår att missa. Idag är jag på dag 17 och känner inte av ett dugg. Är ÄL på G eller har kroppen flippat helt? Har inte kört med några stickor nu (gör inte det om vi inte är under behandling) och tempat har jag aldrig gjort. Kan något ha påverkats av att jag tog proggisar? Har ingen aning om ÄL är på intåg för jag känner inget alls, men jag hoppas ju det så klart. Vill bara att kroppen ska funka som en klocka inför det FET som vi har kvar på Huddinge.

3 kommentarer:

Maria sa...

Hr precis samma tankar som du, är på dag 15 och har ingen aning om äl är på gång eller inte. Vill också att kroppen ska funka som vanligt så att vi kan gör FET snart!! Eftersom min äl har strulat under lång tid så blir det ett stimulerat FET för oss. Kram

Anonym sa...

Om progesteronet sköt fram mensen för dig så kan ÄL hamna mycket tidigare. Kan du ha missat den?

När jag nu blev gravid så blev jag det på andra kuren progesteron. progesteronet första kuren sköt fram mensen en vecka vilket gjorde att min ÄL kom dag 8 istället för som vanligt dag 17

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Jag tror som Tisalen. Proggisar kan rubba cykeln rätt mycket.