söndag 18 februari 2007

Vi har blivit med hus!!

Japp! Efter ett antal visingar på söndagarna har vi slagit till på ett hus med inflyttning till sommaren. Det känns roligt och spännande. Det är en del som ska göras så sambon lär ha häcken full resten av året och mer än så ;) En annan får väl se till att serva med mat och ta hand om Prinsen så klart.

Jag och sambon för några år sedan:

Båda jobbade i Stockholms innerstad där vi även bodde i en liten hyresrätt. Vi tog oss till jobbet via tunnelbana. Barnlösa.

Jag och sambo i höst:

Sambon jobbar i förorten och kör vår volvo till jobbet. Jag själv ska söka ett nytt jobb efter föräldraedigheten och planen är att jobba nära hemmet. Alltså planerar jag att rota fram min gamla cykel och färdas via den till jobbet. Detta efter att Prinsen har lämnats på dagis, som är på samma gata som det nya fina huset.

Vi har blivit med hus!! Yes! Så det är DÄR som Prinsen kommer att ta sina första steg, lära sig cykla och börja i skolan?! Förmodligen blir det så och det känns jättebra!

Inga kommentarer: