onsdag 27 maj 2009

Doktor L idag

I dag ska jag ta ut två timmar komp på jobbet. Jag ska till Doktor L och kolla mina äggblåsor. Jag hoppas så klart att allt ser bra ut, att de är hyfsat många. Nästa vecka är det dags för plock. Helst skulle jag vilja komma till Linné på helgen för att inte behöva vara borta så mycket från jobbet. Får se hur det faller. Bye the way är jag glad över att jag har rätt många tunikor och klänningar i garderoben. Jag är öm och svullen. Det moler och gör speciellt ont när jag ska kissa. I dag känner jag mig positiv och glad. Skönt om man kan slippa den där irritationen som kan smyga sig på. Ska se till att omgiva mig med folk jag gillar och gör roliga saker under ruvningen, det brukar underlätta. Har kommit halvvägs med mina utvecklingssamtal förresten. Nästa måndag ska jag vara klar.

3 kommentarer:

zygoten sa...

Hoppas det ser bra ut hos Dr L idag, lycka till! /Z

Eludie sa...

Jag hoppas också att det ser bra ut på VUL:et idag!

Anonym sa...

Hoppas på fina äggblåsor idag:) Kram