söndag 31 maj 2009

Imorgon är det dax

Imorgon är det äggplock. Jag är nojig, för i torsdags hade jag väldigt ont i magen och kände av mycket men inte nu. Kan det vara så att alla äggblåsor har gått åt skogen, att det är tom där inne? Hemska tanke.

Igår var vi på middag hos kompisar som inte vet och jag åkte hem en liten repa vid 21. Det gick fint för mig att ta sprutan. Jag högg in den och fick ett blåmärke som bevis.

Jag har inte pratat med dagmamman om vårt dilemma, men ringer henna imorgon eller på måndagmorgon. Det skulle ju vara fint om Prinsen kan vara där när vi är i Uppsala.

8 kommentarer:

Eludie sa...

All lycka i morgon!

Uniflora sa...

Lycka till imorgon. Jag håller mina tummar. Kram

zygoten sa...

Lycka till imorgon, tänker på er! /Z

Maja Gräddnos sa...

Lycka till, kära vän! Det måste vara er tur nu!

KRAM

Paprika sa...

Det är klart att allt kommer att se fint ut imorgon och inte ett endaste ägg kommer att vara på rymmen. Ska tänka på dig och hålla tummarna hårt, hårt.

jennica sa...

Spännande! Stort lycka till idag, det kommer att gå jättebra!!

Tudorienne sa...

Lycka till idag, hoppas att allt går kanonbra!

Alice sa...

Tänker på er idag, lycka till!