måndag 4 maj 2009

Brev

Hej,

Det var ett tag sedan jag skrev. Det har liksom bara blivit så. Allt är bra med mig. Vädret har varit underbart i helgen. Jag var förresten en av dem som slog sig fram på Plantagen för att få tag på lite blommor till uteplatsen. Jag har brännt rätt mycket pengar över lag denna helg. För första gången på länge fick jag en hel lön utan vab-avdrag. Det är värt att fira tycker jag och drog till Ikea och sedan till ett köpcenter. Idag är det jobb igen. Efter snacket med kollegan känns det bättre. Förmodligen blir det nya arbetslag igen efter semestern. Grejer på gång på jobbet som vanligt. Nu på morgonen ska jag ha min planeringstid och jag ska gömma mig i huset för att få ha den. Jag sprayar nu också igen, är inne på dag 7 med synarelan och det 6:e syskonförsöket. Otroligt vad man kan känna sig tillfreds så här i början av en behandling trots att man vet att det allra flesta gånger går åt skogen. Men det finns ju en chans så klart och jag hoppas som vanligt av hela mitt hjärta. Med träningen går det rätt ok. Kör ett pass i veckan i alla fall, denna ska det bli två har jag tänkt. Hoppas att allt är bra med dig förresten. Vi hörs!
Kramar /Anna-Bell

4 kommentarer:

Tudorienne sa...

All lycka med försöket! Du är så strong som kör på tycker jag. Helt rätt.

Isa sa...

Även jag vill önska dig lycka till. Hoppas det blir 6:e gången gillt för oss båda. Solen och värmen gör kanske undervärk med våra kroppar.

Kram

Uniflora sa...

Vilket mysigt inlägg.

Du vet jag tänker på dig och hoppas för er. Kram!!

MochM sa...

Åh jag hoppas på denna gång!
Kram m.