fredag 29 maj 2009

Tjafs

I förrgår: Tjafs med sambon. Han drog och kollade på fotboll hos en kompis och blev grinig när jag senare ringde och bad honom komma hem till 22.15 då det är dags för Gonal-F. Han har tagit varenda spruta på mig och jag har släppt det helt och vet knappt hur man gör. Han tycket att jag skulle ha kläckt ur mig det tidigare, innan han åkte till matchen, men jag tänkte inte på det. Jag ansåg att även han kan hålla reda på tiderna och att han inte har så mycket annat än detta att hålla koll på med IVF:andet: 1. Runka i en burk. 2. Köra hem mig efter äggplock och 3. Ta sprutorna på mig. Resten gör jag själv. Han kom hem sur, högg in sprutan onödigt hårt och vi somnade med ryggarna mot varann.

Igår:Fick ett gulligt sms av sambon när jag var på jobbet. Tur för honom. Hade (bra) sex på beställning för att matcha in att det inte har gått för lång tid, men heller inte för kort, inför proceduren på måndag. Vägrade penetrering eftersom min mage är asöm. Kul när man känner sig som en tonåring som sysslar med petting.

Idag: Sovmorgon. Lång frulle med yoghurt, te, rostade mackor med ost och fikonmarmelad. I kväll blir det storstädning i huset. Inte kul med väldigt behövligt.

Trevlig helg!

1 kommentar:

MochM sa...

Jag vill också ha fikonmarmelad! Och sex! :o)
Ha en härlig helg, utan tjafs!
Kram m.