måndag 12 december 2011

Lucia

Tack snälla för att ni tog er tid att tänka på offentliga personer som gjort IVF eller adopterat! (Återkommer senare med vad jag ska ha det till.)Men visst är det konstigt att man inte vet fler!

I morgon är det vägning av Gittan. Antar att hon inte har gått upp som hon ska. I dag käkade hon typ en deciliter gröna ärtor till middag. Det blir man ju inte så fetlagd av. Ska försöka tänka på att hon är en aktiv tjej. Men jag kan ändå inte låta bli att bli stressad av den där nedåtpekande kurvan. Hoppas att hennes vällingdrickande har gett henne några gram.

Idag har jag kollat på luciatåg. Jag hade hyfsat blanka ögon kan jag lova, när min fina Staffan Stalledräng läste två verser med tydlig och klar röst. Med och tittade var också pappa och hans fru. Jag kom på att jag aldrig tidigare har bjudit med dem och de hade inte ens träffat dagmamman Prinsen har gått hos i fyra år. De tyckte att tillställningen var så trevlig och efteråt käkade vi middag hos oss. Jag log när jag såg att Prinsen kröp upp intill sin morfar i soffan, och när Gittan drog morfar i mustaschen

1 kommentar:

Anonym sa...

Varför är det konstigt att inte fler kändisar berättat om sina IVF:er och adoptioner? Om jag inte minns fel så har du inte ens berättat för din egen mamma?