torsdag 27 mars 2008

Kläder på bloggträffen?

Jag är ingen person som fixar mig länge då jag ska nånstans. Jag drar på mig något, sminkar mig på rutin, borstar håret och drar. Jag planerar inte så långt i förväg vad jag ska ha på mig. Men nu. Vad ska jag ha på mig på lördag?! Kläder som passar för en lunch, en promenad i förmodligen kallt väder, en middag och en eventuell utgång. Och garderoben kryllar inte direkt av en massa sköna kombinationer direkt. Kanske får bli så att jag åker hem emellan i alla fall. Hur gör ni andra?

3 kommentarer:

Åsa sa...

Jag tycker också klädval är svårt. Men jeans funkar ju till allt! Min plan är att byta mellan lunch o middag. Jag behöver nog det efter tåg jättetidigt.

Anna sa...

Ta med dig ett ombyte och byt om på mitt hotellrum! Jag måste ju dit och checka in och tänkte byta om då. Jag får göra det någon gång mellan lunch och middag.
Så kanske de som vill kan mötas upp i hotellbaren sen (för jag förutsätter att det finns en sådan).

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Jag tänkte nog köra något vad som helst, min vardagsstil är kjol/klänning och det fungerar till det mesta. Så kanske jag tar av mig koftan till kvällen om jag vill lyxa till det.

Jag hoppas hitta någon plats att sminka mig lite mellan lunch och middag, men annars får jag duga som jag är. Jag ska ju inte ut och ragga i alla fall.