torsdag 22 januari 2009

Besöket

Jodå det första besöket hos nålmannen gick bra. Fick ha trosor och tröja på mig. Han satte några nålar i benen, några i magen och en i pannan. Det kändes knappt att få nålarna och inte har jag känt något efter heller. På väggarna i lokalerna var det bilder på bebisar var jag än tittade och jag fick en lista på vad jag inte får äta. Detta kan bli svårt (men jag ska försöka):
- Vitlök (Jag älskar vitlök)
- Kött (Jag är en allätare, en rätt hungrig typ som måste ha rejäla mål.)
- Pasta och bröd. (Ska byta till fullkorn hemma och försöka dra ner på mina älskade mackor. Dras till allt som heter kolhydrater.)

Annars vad han lugn Nålmannen. Men jag tyckte att det kändes skumt att det pratades ägglossning och mens med alla tjejer som var där. Kan inte låta bli att fundera; Vilken utbildning har han, Nålmannen? Varför vill han jobba med fertilitetsgrejer?

Jag kan inte mycket alls om detta område och blir rädd att det inte ska funka om jag inte tror på det till 100 %. Måste därför läsa på ordentligt och sätta mig in i det helt och fullt. Nästa vecka har jag en tid igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag tror att man ska ta kostråden med en nypa salt och äta måttligt av det som inte är absolut tabu. om du har en vitlöksklyfta i maten lär knappast vara avgörande. tror jag. för övrigt har jag exakt samma funderingar som du beträffande nålmannens yrkesval och inriktning. han är och förblir en gåta :) kram Paprika

Uniflora sa...

Hmm.. vad får du äta?

Jag hejar på er!!

Kram