måndag 19 januari 2009

Nålmannen

Det kan ju vara bra att gå på lite akupunktur tänkte jag inför detta försök. Man går väl ett par gånger antog jag och ringde Nålmannen. Jodå visst är det bra med nålar sa han och visst finns det tider som passar.

Summa sumarum: Jag bör gå 7 gånger. Kostnaden kommer att bli 3500 kr. Det hade inte jag räknat med, att det skulle bli så mycket pengar. Men jag bokade ändå in ett besök. Imorgon ska jag dit och innan dess måste jag trolla fram ännu lite mer cash till vårt projekt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Japp, slår man ihop det så blir det dyrt. Fast bra ändå att kunna budgetera för ett visst antal behandlingar. Hur som helst hoppas vi att det ska vara värt vartendaste öre!

Anonym sa...

jag prövade ju åxå akpunktur....och jag ble ordinerad två besök i veckan á 500 spänn...det blev tre besök...akupunktur var inget för mig jag övergik istället till zonterapi med en behandling var 10e dag för 400 kr. Passade mig bätre både fysiskt, psykiskt och ekonomiskt..

men jag har förstått eferåt at jag fick ovanligt många nåla ovanligt länge...så det kanske fungerar bätre för dig.

jag fick ju faktiskt akupunktur mot min onda rygg när jag var gravid och det funkaf´de ju hur bra som helst