fredag 23 januari 2009

Paket

By the way så har jag fått en paketavi här om dagen. Det står ingen avsändare. Jag anar att det är paketet jag spontant beställde. Paketet som ska innehålla en rosa ring för sambon att trä på snorren (ha ha), en flaska glidmedel och ett hemligt paket. Kan knappt bärga mig, vill veta vad det är för hemligt där i. En sjuksköterskedräkt som man måste ha silikontuttar för att fylla ut? En monsterdildo? Jag laddar för ett asgarv.
Någon som vågar gissa vad som finns i det hemliga paketet?

6 kommentarer:

Tingeling sa...

Uhlalalaaa!!! Hoppas på en spännande helg i familjen Anna-Bell då! :)

Signora sa...

:-) Haha! Nu är det dags alltså! Hmm... Gissning på överraskningen: Anusplugg! ;-) Eller... en porrfilm? Eller... äh. Jag är dålig på sådana saker, men jag ser fram emot att höra om överraskningen. Och om effekten! :-)

Uniflora sa...

Ohh ha en mycket trevlig helg. :)

Jag gissar på en kortlek med kamasutragubbar på. Eller en tärning med olika befallningar.

MochM sa...

Hahaha!
Vilken helg som väntar.
Ska bli spännande att höra vad som låg i det hemliga paketet. Små nypor till bröstvårtorna? Ajajajaj :o)
/m

Signora sa...

Nå?!?! Vad var det i paketet nu? ;-)

Anonym sa...

Det har hon inte tid att berätta ;)