lördag 3 januari 2009

Snuskfröken

Här om dagen kom det en reklamlunta i brevlådan. Det var som ett häfte med olika erbjudanden. Man kunde beställa olika tidningsprenumerationer, träningsgrejer, serviser, you name it. Så kom jag till en sida med sexleksaker. Jag tittade på de två sidorna. Upp och ner. Så slog det mig. Kanske att man skulle ta och inhandla något kul. Något att krydda till de hela med. Nu när vi faktiskt har ett sovrum och en son som sover i eget rum. Nu när det varit lite torftigt ett tag igen. Jag spanade och fastanade för en liten rosa grej som skulle vara kul för både killen och tjejen samtidigt. Ordet rabbit nämndes och den såg rätt harmlös ut, den lilla rosa. Ordet penisring fick mig dock att börja skratta där jag satt. Men vad tusan, tänkte jag. Kan väl kanske vara kul. Kryssade även i ett glidmedel med aloevera. Svarade man inomn vecka skulle man få en hemlig present. Så klart jag kryssade i den med. Undrar vad det kan vara. Jag fyllde i mitt namn och min adress på lappen som inte behövdes frankeras och lade ner den i fickan.

När jag samma dag hade varit på ICA och handlat åkte jag förbi brevlådan. Jag kände i jackans högra ficka och där låg...ingen lapp. Inte heller i den andra fickan fanns lappen. och inte i bilen eller i väskan. Jag har alltså fyllt i en lapp där det står att jag vill ha en rosa penisring, en pava med glidmedel och en hemlig present. Jag har skrivit mitt namn och min adress prydligt på raderna och sedan tappat bort lappen. Eventuellet på ICA här i Lilla Samhället där jag bor. Där jag har grannar som vet vad jag heter och så klart var jag bor. Där jag är dagisfröken till ganska många barn. Shit. Jag vill verkligen inte att någon mamma eller pappa hittar lappen med min beställning. Jag = Snuskfröken ? Fan att man ska vara så spontan ibland.

6 kommentarer:

Anonym sa...

FY vilken hemsk vän jag är som sitter här och hoppar av skratt. Det är väl bara så... typiskt! Din sambo kanske fick syn på lappen och fick stora skälvan? Nej, skämt åsido, hoppas att den dyker upp snart - hemma hos DIG, inte på ICA!

Kram på dig, snuskfröken ;-)

Signora sa...

Hahahahaha!!! Fantastiskt roligt! :-)

Tänk när någon skvallerkärring till förälder lämnar tillbaka lappen på måndag. När hon håller den mellan tummen och pekfingret, snörper på munnen och högt och tydligt säger: Den här beställningen på SNUSKIGA SEXLEKSAKER tillhör visst fröken?!?
:-)))

Fast vem vet, någon lägger den kanske på lådan. Och den personen, som du inte vet vem det är, kommer veta precis vad din make iklär sig på fredagkvällarna. :-)

Nej, det är nog bäst att knalla tillbaka till Ica och fråga om de hittat din lapp? Kanske ropar de ut i högtalarna: Är det någon som har hittat Annabells beställning på SNUSKIGA SEXLEKSAKER?

Mohahaha! Jag är lika elak som Paprika. ;-)

Uniflora sa...

Hahahaaahaa! Finaste Anna-Bell (och snuskigaste). ;)

Tycker det var en mycket bra idé du hade. Typiskt bara att lappen försvinner. Tror säkert den dyker upp hemma nånstans.

Kram

Fertilitetsturist sa...

Underbar historia! Skrattar mycket gott, men inte elakt :-)

Tudorienne sa...

Go Anna-Bell!

Linda sa...

Haha, kan inte låta bli att fnissa lite. förlåt! Hoppas att lappen dyker upp igen, hemma på hallgolvet eller något annat ofarligt ställe.