måndag 26 januari 2009

Gång 2

Ikväll har jag varit hos Nålmannen för andra gången. Jag var inte alls laddad för att åka dit. Prinsen grinade i hallen för att han ville ha mig hemma och jag var slut efter jobbet. Tog bilen i rusningen men lyckades hitta en fickparkering på Vasagatan. Käkade middag på en barstol inne på Taco bar och glömde att Nålmannen sagt att jag ska skippa vitlöken. Så där fick jag sitta i det minimala väntrummet sedan och skämmas för att jag inte sköter mig. (Nej ingen sa något men jag antar att jag luktade som en hel grek.)När jag väl kom in och fick nålarna var det behagligt och jag var glad att jag hade åkt. Hoppas nu att detta gör susen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hade nästan räknat med att möta dig i dörren :) Förresten är det ingen färsk vitlök i Tacobarmaten, så det är säkert ingen big deal.

Anonym sa...

Jag hoppas också att det gör susen:) Gick själv på akupunktur för att få ner stressen och det gjorde underverk med mig! Kram