söndag 27 december 2009

Skumt

Något är skumt. I fredags gjorde jag ett negativt test, igår kom det lite blod och idag med. Men det har avtagit i stället för att sätta igång på riktigt. Det har varit småbrunt, ibland strimmor, vissa gånger inget.(Ja jag har torkat mig ett antal gånger de senaste dygnen.)Det får mig att tänka tillbaka på förra gången. I juni. När jag småblödde i två veckor, fick gå till Doktor L och mäta hcg för att sedan få veta att jag fått ännu ett tidigt missfall. Är det så det är, att dessa två små blastocyster har pussat på min livmoder innefrån för att sedan skäppa taget? Eller är det bara så att det bara är mensen som är konstig? I morgon på morgonen ska jag testa. Jag har varit på kvällsöppna Apoteket för att få svart på vitt. Fan vad detta tär på mig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Håller tummarna för att snart få läsa om starka pluss

/Tisalen

Tingeling sa...

I gotta feeling...

men jag ska inte säga nåt. Bara kram och tummar.

Eludie sa...

Jag följer också med. Med spänning. Kramar och tummar.

Anonym sa...

Nyfiken, hur gick testet imorse? /Ebba