torsdag 31 december 2009

Till Er



(Jag står i långklänning innan tolvslaget och läser detta för Er, som liksom på en scen. Er med stor bokstav idag för att det är så högtidligt.)

"Till Er kära vänner och bloggläsare. Jag vill tacka Er för året som gått. För stöd och uppmuntran, för fina ord och peppande. Ni är viktiga. Tack i massor för att ni tar Er tid att läsa mina ord, bry Er om! Må alla önskningar gå i uppfyllelse detta nya år, 2010!"

(Så höjer jag mitt glas med alkoholfritt i eftersom jag trots att jag egentligen inte vågar hoppas en smula. Och ni ler mot mig och skålar tillbaka. "2010 ska fanemej bli ett hejdundrande bra år" ropar någon av Er och jag ler. "Det ska det" hojtar jag tillbaka. "Det ska det verkligen bli!")

/Anna-Bell

9 kommentarer:

Uniflora sa...

Det ska bli ett fantastiskt år av 2010!

KRAM!!

paprika sa...

Må 2010 bli det år då vi rullar varsin dubbelvagn på söders gator.

Puss!

Anonym sa...

Gott nytt år!
Lisa

nylsa sa...

gott nytt, all lycka och massor av hopp!
kram!

Tudorienne sa...

SKÅÅÅL!

Anonym sa...

Ja det ska bli ett fantastiskt 2010!!!!

Många kramar från mig

Tea sa...

Vi hoppas på 2010!

Anonym sa...

Allra finaste nyårstalet!!
Och jag hoppas av hela min själ att du ska få ett riktigt starkt "+" i år! Heja dig :)

/Erika

Anonym sa...

Hur går det för dig? Blir det ett plus denna gång? /Ebba