fredag 21 maj 2010

Tre veckor

I dag är det tre veckor sedan jag var på Linnékliniken och fick tilbaka den lilla. Idag ska jag till läkaren som har koll på min sköldkörtel. Jag är ännu nervös och orolig att detta ska tas ifrån mig men jag hoppas hårt och vill våga tro. En tid finns inbokad hos Doktor L för VUL men den känns väldigt långt bort. Jag söker jobb och har ett på gång. Allt är förändrat i och med Den lilla. OM detta går vägen kan jag inte komma till ett nytt jobb i augusti och vara pigg och alert. Då vill jag komma till mitt gamla och varva ner. Jag sa OM. Jag gillar inte när jag skenar iväg men jag måste tänka på hur jag ska göra med jobbiten. Det värsta skulle vara att det skiter sig och jag är kvar på mitt gamla jobb i höst. Låt veckorna gå snabbt nu, snälla. Låt Den lilla få stanna.

3 kommentarer:

Maja Gräddnos sa...

STANNA STANNA STANNA!!!
Åh, som jag önskar och hoppas. Och tänker på dig.

paprika sa...

Önskar jag kunde smitta dig med min övertygelse om att detta kommer gå bra.

Kram

Eludie sa...

Jag har haft en stark känsla av att det kommer att gå vägen den här gången, det ända sedan du berättade den glada nyheten. Jag tror på den känslan.