måndag 9 juli 2007

Besök på BVC

Var på nya BVC idag. Hon verkade väl ok, den nya BVC- tanten. Då jag pratade om att jag vill sluta amma på natten och att det kanske blir en faight sa hon "Du får väl ta ett glas vin så att du inte kan amma på natten". Konstigt råd.

Prinsen hade gått ner 20 gram sedan förra gången vi vägde honom för en månad sedan. BVC-tanten trodde att det var för att han är så aktiv och sa att det inte är någon fara. "Gå inte hem och oroa dig" sa hon. Hon visste inte vem hon pratade med. Så klart att jag blir nojig. Nu har jag köpt hem et stort paket Bregott. Ska skeda ner lite extra fett i Prinsens mat. Hoppas att han går upp som han ska till nästa vägning om en månad.

1 kommentar:

Anna sa...

Underligt råd! Förresten så tror ju dessutom jag att man definitivt kan amma på ett glas vin :-)