onsdag 4 juli 2007

Min garderob suger!

Ja det gör den verkligen! För att:

Nummer ett: Jag har inte handlat kläder på länge.

Nummer två: Vissa av mina gamla kläder passar inte. Dessa har jag rensat ut i samband med flytten och detta gör att det nu mer ekar i garderoben.

Nummer tre: Vissa av mina favoriter har gått sönder och jag har inte lagat dem.

Åtgärder:

Nummer ett: Försöka köpa så mycket snygga kläder för så lite pengar som möjligt. HM, here I come!

Nummer två: Laga de trasiga kläderna och göra så roliga kombinationer som möjligt av det som finns där inne.

Nummer tre (Bäst!) : Åka till syrran och botanisera i hennes garderob. Hon är nämligen shopoholic och har hela garderoben full av härliga kreationer. Hon lånar dessuton gladeligen ut till sin lillasyster,mig.

Inga kommentarer: