fredag 20 juli 2007

Redo för fest!

Sitter här i morgonrocken, sminkad till tänderna. Väntar på att sambon ska komma hem och på att Prinsen ska vakna. Har tagit fram outfiten som jag ska ha på bröllopet. Jag ser helt ok ut faktiskt trots att jag inte kunde hitta smyckena jag hade tänkt mig från början, trots att jag idag insåg att jag inte har köpt nytt smink på väldigt länge och trots att mina ben knappt har sett solljuset på hela året. Jag tog det som fanns helt enkelt. Rafsade fram några gamla smycken och smink som säkert har passerat bäst-före-datum för länge sedan. Och vet ni vad, jag smörjde faktiskt på lite hudkräm som har en brunton på benen så nu ser de helt ok ut.

Jag har packat väskorna, skötväskan och den lilla partyvästan. I den sistnämnda finns bara läppglans, risgryn och näsdukar. Jag vet det nämligen. Jag kommer att röras till tårar idag. Idag blir hon fru, min kompis.

2 kommentarer:

Anna sa...

Jag är säker på att du ser strålande ut! Du kan väl maila någon bild på dig och Prinsen i fest-stassen?

Tack för flyttkortet!!!!
Ja, det är absolut dax för träff tycker jag. Hade inte ni några funderingar på att komma norrut?`

Kram!

Anna-Bell sa...

Hej vännen!

Jag hoppas att det finns någon bild på mig och Prinsen. Har nämligen inte hittat laddaren till kameran. Den är borta sedan flytten. Asirriterande.

Tänkte att du skulle få mitt nya hemnummer om du vill ringa nån gång. Sambon sa ju upp det gamla av bara farten och sedan kunde vi inte få tillbaka det.

Jo vi har pratat om att åka norröver. Vet bara inte hur och när.

Kram kram!