torsdag 1 maj 2008

Dåligt samvete

Jag har en sak som jag har så dåligt samvete över. Detta har jag inte tänkt så mycket på men det slog mig idag. Vi har inte filmat Prinsen så mycket. Varför? Det har bara inte blivit så. För vi har ingen videokamera och jag fattade inte att man kan filma med digitalkameran förrän Prinsen var några månader.

Och nu mår jag dåligt över detta. För att jag inte har handlat en kamera och dokumenterat. Mår dåligt trots att jag har tagit fler bilder än jag kan räkna till och trots att jag gör fina handskriva böcker till honom.

Måste köpa en kamera! Känner mig helt hysterisk inombords för detta.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej nej, inte ha dåligt samvete! Ni kan ju filma med både digitalkameran och mobilen så filma på from nu och ha inte dåligt samvete för det som varit..