tisdag 27 maj 2008

Välkomna!!

"Hej alla, tjena fina bloggtjejer! Kul att så många kunde komma! Det finns snittar på köksbänken som jag tänkte att vi kan börja med. Se till att inte snåla med skumpan, jag har köpt massor. Sedan finns det en härlig buffé som står uppdukad i trädgården. Vilken tur att det är sol idag. Till kaffet blir det tårta, jag gjorde en smarrig med vaniljkräm och jordgubbar. Självklart är det ok att bläddra bland skivorna och sätta på det man önskar och stanna gärna tills morgonkröken för här ska det festas och fästas. Ja kära bloggvänner, fäst-festen har börjat! Välkomna alla återigen!"

8 kommentarer:

Anna sa...

Jag tänker på dig varje dag. Statistiken nedan visar ett fint varannangångsschema och därmed anser jag det hela klart. Det kommer att funka. Ja! Ja! Ja! det kommer att funka!

Puss

Anonym sa...

Tack för inbjudan! We´re gonna have a blast! Festfäst i många långa dagar och nätter!

Anonym sa...

Tjohooo! Fästprissar är vi allihopa, allihopa... :-D
Jag är för övrigt inne på Annas linje - du har statistiken på din sida helt klart.

nylsa sa...

Kul med fästfest, sånt här måste ju firas:
fäst & väx, fäst & väx, fäst & väx!

Tänker på dig och hoppas hoppas att allt går bra nu.

kram

Anonym sa...

Jag är på fästen

Tudorienne sa...

Bästa fästen! Man kan inte göra annat än fästa nu tycker jag.

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Nu ska här dansas, fästdans hela natten lång!

Anonym sa...

Jösses en sån fästfest, den vill man ju inte missa;) KRAM