torsdag 22 maj 2008

Lögnare

Jag är en lögnare idag. Det känns som att jag är en usel person men jag såg ingen annan utväg.

Samtal 1. "Hej det är Anna-Bell! Jag har asont i min visdomstand. Jag måste gå och kolla den idag, det bara bultar i käkbenet. Ja, jag blir nog borta hela dagen, har ju inte fått någon tid ännu."

Sms: Hej F! Jag ska inte gå till jobbet idag. Måste kolla upp min visdomstand som jag har ont i. Är det ok att Prinsen är hos dig idag? I så fall lämnar jag honom kl 8.30. Anna-Bell"

Jodå. Det gick fint att Prinsen kom till dagmamman, no problemas. Där stog jag i hallen och berättade att jag har min tandläkare i Nacka och att jag måste ta mig dit. Fan vad dumt det kändes.

Idag är det dagen D, den sista dagen någonsin vi gör ett embryotransfer om sambon får välja. Ja om jag får välja också, jag hoppas ju innerligt att detta ska gå vägen. Men om inte...Jag kan inte ge mig för då kommer jag att bli en bitter jävla kärring på ålderns höst och det vill jag inte.Det gynnar ingen. Inte sambon och inte mig själv.

Tack för alla tummar förresten. Jag behöver dem idag! Verkligen, jättebehöver.

1 kommentar:

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Hårda tummar hela dagen, och veckor framåt!

Extra viktigt nu, så att ni kan få lugn och ro där hemma!

KRAMAR