fredag 30 maj 2008

Ruvardag 9

Inga ömma tuttar, ingen mensvärk, ingen enorm klåda bara lite svid.

Har märkt att jag blir lite småknäpp av att vänta. I förrgår tog jag bilen och åkte iväg. Var bara tvungen att handla lite. Jag brukar inte alls vara någon shoppoman, inte mer än andra. Men jag hade värsta suget efter att köpa något kul. Låter helt galet men jag antar att det var för att jag var tvungen att skingra mina tankar som behovet uppkom. Så jag drog på shoppingrunda vid nio på kvällen. Till Coop Forum, Ica Maxi och Willys...Vad annars finns det som har öppet vid den tiden?

Tänk var fina saker jag hittade till altanen! Jag kom bland annat hem med en illrosa bricka,en ärtgrön balja till Prinsens uteleksaker och en palm. Nu är stilen en blandning mellan klassiskt och kitschigt, eller nåt. Idag var jag och Prinsen och handlade nya örter och växter som ska planteras i kväll. Läge att vädret håller i sig. Här ska softas på altanen!

Och anonym, jag vet inte så mycket om ruvarsympton trots att detta är 7:e gången jag ruvar. Försöker tänka tillbaks och även rota fram gamla anteckningar där jag skrivit ner vad jag känt de olika gångerna. Dessvärre verkar det som att symptomen är olika varje gång. Det är verkligen jobbigt att ruva, jag håller med dig. Lycka till!

Inga kommentarer: