fredag 20 februari 2009

Äggblåsor

Nu är besöket hos Doktor L avklarat. Det såg fint ut sa hon. Det har nu gått fem dagar sedan sprutstarten och där fanns 10 större äggblåsor och 11 små. "Det här verkar gå snabbt " sa Doktor L. "Det kanske blir äggplock nästa vecka. Linné ringer dig senare idag och talar om hur det blir." Äggplock nästa vecka, shit! Jag vill verkligen jobba en hel vecka innan det är dax. Jag har varit hemma från jobbet i två veckor nu. Två hela veckor!

För övrigt känner jag mig bättre, jag är hungrig som en varg och äter vitt bröd med kokt skinka och grillad kyckling. I helgen blir det matorgier. Jag känner mig ful efter sjukan, vit, torr och utsvulten (läs kutryggig). Imorgon har jag tid hos dyrfrisören.

Takc MochM för dina snälla ord och tips om fik. Jepp jag bor i Hufudstaden. Det är inte alls omöjligt att jag sitter på ett fik ovanpå Top Shop i eftermiddag;)

Inga kommentarer: