torsdag 26 februari 2009

I morgon är det dax

Förmodligen i alla fall. Om det nu är så att något av de 6 små äggen har blivit befruktade. Idag kunde man ringa kliniken och höra hur det gått men eftersom man ändå inte vet säkert förrän imorgon så skippar jag det. Imorgon ska jag ringa tidigt till jobbet och säga att jag och sambon delar på vabben och att jag kompar från klockan halv ett. Hoppas att det funkar bra. Sedan drar vi i samlad trupp igen och på eftermiddagen väntar Nålmannen. Egentligen ska vi långanväg på släktkalas i helgen men det funkar nog inte då Prinsen är risig i magen ännu. Ikväll är det vetekudden på magen till Lyxfällen. Och jag ska erkänna, jag är nervös. För att det inte ska finnas något att få tillbaka. För att det inte ska gå vägen nu heller. Men jag hoppas, åh vad jag hoppas.

7 kommentarer:

MochM sa...

Det är klart det ska finnas ett fint litet embryo åt er väntandes där. Tufft att jobba efter, även om jag vet att man är helt kapabel till det, så är man ju psykiskt lite slut.
Hoppas hoppas hoppas och håller alla tummar för er imorgon!
Kram m.

Anonym sa...

Håller alla tummar och tänker på er imorgon!!! KRAM

Anonym sa...

Tänker på er!

zygoten sa...

Här är en till som hoppas att det idag hämtas hem ett kanon embryo! Kram z

Anonym sa...

Tänker på dig och hoppas att allt går bra idag!
...och att du snart hör av dig och berättar hur bra allt gått!

Kram

Linda sa...

Jag håller tummarmna stenhårt!!

jennica sa...

önskar så att allt gått väl för er idag! håller tummarna!!!