söndag 15 februari 2009

Värsta dagen på länge

Igår var det värsta dagen på länge. Jag mådde illa hela dagen, hade såsbajs konstant trots att jag inte fick ner något annat än små klunkar vatten. Ja jag mådde illa som stavas I L L A. Inte lite småkyvens, lite lätt molande, utan rejält. Det åkte hiss hela dagen. Det var en dag av svaghet och tortyr. När jag grät till slut av utmattning och Prinsen undrade "Vad är det med mamma?" Fatta vilken lättad när jag på kvällskvisten spydde som en räv och sedan upptäckte att jag mådde bättre.

Idag kom mensen. Ikväll börjar vi med sprutorna.

4 kommentarer:

MochM sa...

Men fy tusan, är det Polaren P:s amöba som hittat dig? Det där låter ju så mycket värre än en vanlig magsjuka, din stackare...
Krya på dig!
m.

Anonym sa...

MochM: Jag tror att det är vinterkräksjukan, det måste vara så. Vilken bingo att lyckas pricka in både den och någon form av influensa på en och samma vecka...
Tack för dina krya på dig.
/Anna-Bell

Anonym sa...

Åh, sprutstart imorgon redan!

Om vi ska försöka hitta något positivt med din kräksjuka så skulle det väl vara att kroppen nu gjort sig av med alla eventuella gifter inför en kommande graviditet ;-)

Kram

Anonym sa...

Er helg var rätt lik vår, jag låg hela dagen igår och sambon mådde uselt torsdag och lördag. Sonen pigg som vanligt men dålig i magen.

Hoppas ni kryar på er!