tisdag 24 februari 2009

Imorgon är det dax

Imorgon bär det av till Uppsala. Det gäller bara att familjen Anna-Bell håller sig från kräkningar och dirreatacker, annars vet jag inte hru det går. Planen är att sambon får gå upp på kliniken och köra sitt race med runkburken medan jag sitter i bilen med Prinsen. Sedan får vi lösa av varandra och han vara med Prinsen i bilen när jag plockas på ägg. Shit vilket pyssel det är med det här.
Denna helg ska vi åka an himlans massa mil för ett släktkalas. Jag längtar till nästa helg för att:

- Vi alla tre förmodligen är friska då, peppar peppar.

- Vi har inga planer och jag vill bara vara hemma.

- Alla besök hos Nålmannen är överstökade.

- Vi har varit i Uppsala två gånger och ska nu ruva.

- Jag kanske kan jobba hela veckan efter den helgen. Om jag har tur.

3 kommentarer:

Tre Gringos sa...

Hoppas allt går vägen och att ni håller er friska!
Kram

MochM sa...

Håller tummarna för er idag!
m.

jennica sa...

Hoppas dagen går bra och att ni får ut många finfina ägg!!