onsdag 24 september 2008

Latmask

Igår blev det så att jag struntade i kursen. Jag ringde till läraren och förklarade mitt dilemma och jag tror att hon lyckades urskilja från mitt kraxande vad jag ville. Läraren lovade att skicka mitt omdöme via mail idag.
Nej det blev ingen kurs, jag var latmask istället. Jag lade mig i soffan i tre timmar, vilket är ovanligt lång tid för mig att ligga och glo på tv. Kollade bl a på
4:ans riktigt bra serie om Maria Wärn (eller hur det nu stavas). Drack te som en besatt men idag är jag fortfarande jättehes.

Ringde ju Doktor L ang. min blödning och det var helt normalt. Slemhinnorna blir tydligen sköra när man är nedreglerad. Ikväll tar jag första sprutan. Jiha!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad bra att du ringde doktorn. Det är så skönt när man fått ett bra och lugnande besked. Åh, det måste kännas jättebra att börja med sprutorna nu... Förstår om du ser fram emot ikväll.
Jag har iaf svarat på utmaningen.

Signora sa...

Så skönt (?) med sprutstart! Nu närmar det sig minsann! :-)