söndag 21 september 2008

Utmanad!

Jag har fått en utmaning av Solkatten.

Reglerna:
* Svara på alla frågor
* Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
* Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

1. Vilken mat äter du ofta?

Pasta och tomatsås med fetaost, en Anna-Bell-klassiker.

2. När du är på kalas, är du den som sitter eller hjälper du till att duka av?

Jag brukar oftast erbjuda mig att hjälpa till, tror jag.


3. Var sitter du helst när du bloggar?

Jag sitter alltid vid köksbordet.

4. Köper du ofta Triss.

Aldrig så jag lär ju knappast vinna storkovan.

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?

Bali var nice men att vara nykär på Lantzarote var inte fel det heller.

6. Vilken TV-kanal tittar du mest på?

Jag tittar inte på tv så ofta men då det blir är det nog oftast 3:an eller 4:an.

Jag utmanar i min tur Tovalisa, Maria, Saga och Loj.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så kul med en utmaning! Så snart jag är hemma så ska jag göra den:) Kram