torsdag 11 september 2008

Smyga i garaget

Så ringde jag Doktor L.
"Jag ringer upp i eftermiddag eller ikväll." sa hon "För jag är hemma nu."
Ok. I eftermiddag när min mamma och hennes karl ska komma på middag. Men well, vi har ju faktiskt en hel garagelänga utanför huset. Tror faktiskt att jag redan nu ska lägga ut filofaxen där;) Hur som helst så behöver man inte komma och kolla att man är nedreglerad.
"Det brukar man inte göra nu för tiden "sa L. "Har du några biverkningar?"
Nej, det har jag ju inte om man inte räknar med utspelet igår men det kan ju lika gärna bero på mensen. Tänk om jag nyst ut all medicin, men det låter ju helt otroligt. Dessutom ska jag ju spraya i tre veckor så det skulle väl vara helt mysko om jag inte blir nedreglerad, eller? Tycker ändå att det skulle vara skönt med en bekräftelse att jag faktiskt är nedreglerad sedan.

Inga kommentarer: