onsdag 29 oktober 2008

Doktorn idag

Vaknade av att Prinsen pratade med mig. Jag kisade mot honom med grusiga ögon, såg att han rynkade på näsan och hörde att han sa "Mamma söt! Mamma söt!"
Min fina älskling, klart jag blir pigg trots att jag hostat hela natten.

Idag ska jag till doktorn. Jag är som sagt förkyld och har varit det länge nu. Jag vill veta om jag ska äta antibiotika för jag måste bli av med detta nu. Har också en plan att gå till en massör som kan knåda mig ordentligt och på så sätt få ut allt som måste ut. Vad tror ni om det?

Igår fick jag en idé om att jag ska ha middag på lördag. Smsade några kompisar. Får se hur många som kan komma på spontan halloweenmiddag.

1 kommentar:

Signora sa...

Sötaste prinsen! :-) Sådant smälter man ju av direkt. Härligt start på dagen!

Hoppas du kryar på dig snart!