lördag 11 oktober 2008

Ruvardag 4

Jag har däckat i soffan varje kväll med vetevärmaren på magen. Helt otroligt vad sänkt jag blev av detta äggplock. Magen är fortfarande svullen fast det är lite bättre. I förrgår ilade det för varje steg jag tog men det är också bättre. Ja ont gör det ju fortfarande, men inte hela, hela tiden. Skönt.

Ikväll kommer vännen K med sin dotter hit. Vi ska äta gott och de ska sova över. K och jag ska dricka te, äta ost och prata halva natten. Lagom ansträngande aktivitet och mysigt. Kanske dags för fäst-festen snart. Vilken dag är det de säger att den lilla ska fastna?

Åttonde ruvningen, åttonde fäst-festen. Hoppas på resultat denna gång, ett långvarigt fästande. Kom igen lillplutt där inne, kom igen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

FÄST!!!! och VÄX!!!!!

Signora sa...

Fäst-fest? Låter som något trevligt! Hur gör man? Jag kanske får leta bakåt i bloggen för att stilla min nyfikenhet. :-)

Anonym sa...

Jag hejjar också på lillplutt!!! Fäst hårt, hårt, hårt!!!