fredag 31 oktober 2008

Jag och mobilen

Min kära sambo är grinig på mig ibland. Han tycker att jag aldrig svarar i min mobil och att det därför är onödigt att jag har en. Själv vet jag att jag är dålig på att höra den och antar att det är för att jag har telefonen i väskan och ofta på ställen där det är mycket ljud.

Så fick jag ett sms av sambon en dag;

Jag står här med renoveringen och har precis sågat av mig handen, ville ringa och säga adjö. Så svarar du inte. Telefoner är skit.

Ja han är dramatisk. Ja han har svart humor.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha, härlig humor! Min man retar mig också, nästan på daglig basis, för att jag inte svarar meddetsamma. Jag hör den inte heller, och väljer dessutom ofta att inte svara om jag är upptagen med annat. Som att köra bil (stadstrafik), prata med expedit eller annat. Han köper det inte...
Ta din medicin så du blir frisk kvinna;-) Låter tokjobbigt att vara dålig så länge, det måste ta på dina krafter. Hoppas du mår bättre snart och att det blir ett FET nästa cykel istället.

Signora sa...

Haha! Sådant irriterar mig också så jag har full förståelse för din man. :-)