tisdag 7 oktober 2008

Spännande

Förra gången vi gjorde IVF fick vi ut 15 ägg. Av dessa befruktades 7 stycken. En liten till oss och 6 till frysen. Ska bli spännande att se imorgon hur det blir denna gång. Kan det bara inte gå vägen nu? Please!

Planerna inför ruvningen:

- Inte stressa.

- Ligga på latsidan. Alltså inte röja runt som en galning för att fixa en massa saker.

- Inte käka en massa konstiga ostar och råa grejer. Så klart.

- Fortsätta med mitt röda koffeinfria te.

- Inte lyfta an massa tunga saker, typ barn på jobbet.

Sedan är det bara att hoppas och be. För infacto bestämmer ödet och inte jag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Får du två ägg tillbaka? Håller tummarna!

Anonym sa...

GRATTIS till att ha fått ut så många ägg:) Jag håller alla tummar för att det ska gå vägen NU! KRAM

Eludie sa...

Åh, det ser ju väldigt bra ut! Fint med många ägg! Jag håller tummarna!

MochM sa...

Jag hoppas med dig!
/m.