fredag 31 oktober 2008

Gästerna som inte kom

Skickade som sagt en spontan inbjudan till middag via sms i tisdags. Nio kompisar blev tillfrågade. Antal som kan komma med fyra dagars varsel = noll.
Istället för att ha kompisar på besök ska jag köpa en pumpa med Prinsen. Vi ska fixa den till en gubbe och tända den med ljus och sedan äta något gott, han och jag. Ska se till att ha lite godis hemma i helgen ochså. Säkerligen lär väl vissa häxor komma på besök och undra om man vill ha bus eller godis. Jag vill inte ha ägg på rutan så det är väl bara att langa fram några kolor.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så trist att ingen kunde komma :(

Men det låter som att du och Prinsen får en mysig helg ändå med pumpa, godis och mys:) KRAM

Anonym sa...

Äsch vilka tråkmånsar! Men en spökpumpa och god mat är också trevligt. Planerar att göra detsamma efter vår kyrkogårdsturné. Kram

Anonym sa...

Och det är förövrigt JAG som smyger omkring under signaturen "anonym".

Anna-Bell sa...

Ha ha, jag undrade vem det är som är så hemlig;)