tisdag 28 oktober 2008

Trött

En vecka sedan jag skrev här. Ville bara säga att jag inte har gått under jorden. Jag är bara så fruktansvärt trött hela tiden. De senaste 1 1/2 månaderna har jag varit förkyld konstant. Har haft feber två gånger, haft ont i luftrören, varit snorig, haft en fruktansvärd hosta, haft ont i bihålorna osv. Här om kvällen var jag på närakuten och summa summarum så ska jag själv välja om jag ska ta kuren antibiotika eller inte. Men hallå! Är det jag eller hon som är läkare? Varför inte ta reda på om det är virus eller bakterier jag har. Nå väl. Ska ringa någon annan idag. Jag har förhöjd sänka och det är ju något långdraget, så är det. Frågan är bara vad.

På jobbet är det mycket. Stora förändringar och utvecklingssamtal som ska förberedas.

På torsdag ska jag börja med stickorna men ärligt talat, just nu känns det långt bort med FET. Får se hur det blir denna cykel, om vi kör då eller inte. Tar dagen som det kommer.

2 kommentarer:

Ribbolita sa...

Krya på dig - har just undrat var du försvann. Hoppas att du blir bättre snart!

Anonym sa...

Kram