lördag 18 oktober 2008

Ruvardag 11

Idag är det läskiga dagen 11 när det skitigt sig så många gånger förr. Så här har det sett ut vid tidigare bahandlingar:

IVF nr. 1: Blod på dag 16

FET nr. 1: Blod på dag 11

IVF nr. 2: Positivt test dag 17. Missfall efter en vecka.

FET nr. 2: Blod dag på 11.

FET nr. 3: Positivt dag 16. Min älskade prins föddes efter åtta månader!!

FET nr. 4: Blod på dag 11.

FET nr. 5: Positivt test dag 18 Missfall efter tre dagar.

IVF nr 3: ???????????????????????????????????????????????

I går hade jag stora våndan på jobbet. Självklart var det någon som frågade om jag är sugen på syskon. Jobbigt. I dag våndas jag vidare. Hur ska jag våga tro på detta?!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller tummen för er! För att liten en ska ha "bitit sig fast" ordentligt därinne och inte släpper taget på närmare nio månader.

(nytillkommen läsare som själv står inför ivf)

Anonym sa...

Nej nu ska blodet hålla sig borta! Våga tro på att det faktiskt finns en liten goding som har borrat in sig i livmodern och har det himla bra. Jag håller tummarna så det knakar! KRAM

Signora sa...

Jag tänker på dig idag och håller tummarna såklart!

Mary sa...

Håller tummarna stenhårt!
Kram Mary

Eludie sa...

Tro! Tror!