torsdag 23 augusti 2007

Måste göra det idag

Det går inte att skjuta på det längre. Jag kan inte låtsas som ingenting. Visste det innan men blev påmind igår igen då jag var på ännu en intervju. Jag vill inte men jag måste göra det idag. Ringa chefen, knäpprektorn. Hon som inte har ringt mig under hela min föräldraledighet, som inte grattade till Prinsen trots att jag skickade foto på honom och skrev "Till alla barn och pedagoger på skolan P". HENNE måste jag ringa idag. Då jag är på intervjuer nöjer de sig inte med vitsord från en kollega som jobbat nära. De vill ha rektorns ord. Tänk om rektorn säger något dumt om mig. Jag har inte slickat röv tillräckligt, det vet jag om. Jag är dålig på det och det är kanske osmart men det är från hjärtat.

Idag måste jag ringa och jag hoppas att det går bra. Jag har en liten klump i magen för detta känns inte roligt alls...

1 kommentar:

Tre Gringos sa...

Usch då, låtr inte kul alls. Lycka till, lika bra att få det gjort!