onsdag 22 augusti 2007

Startaupp-lista inför hösten

Detta ska jag starta upp med inför hösten:

- Prinsen och jag ska börja gå på öppna förskolan minst en gång i veckan. Jag misstänker att Prinsen kommer att gilla att leka med nya leksaker och kolla in andra barn.

- Jag ska börja på Friskis och Svettis. Har aldrig tränat där tidigare men har fått en prova-på-biljett och hoppas på att det är roligt. Planen är börja med att träna en gång i veckan, lördag eller söndag morgon.

- Prinsen ska få äta mer av våran mat. Som läget är nu så äter han mest burkmat. Har inte riktigt kommit in i det där att vi alla tre äter samma mat vid ett visst klockslag. Har lite dåligt samvete för den men tänker ta itu med de under hösten.

- Vi ska börja cykla, jag och Prinsen. Har köpt en sprojlans ny och fin cykel som vi ska ut och rulla med. På lördag har vi kalas och jag vet från säkra källor att ett av Prinsens paket innehåller en cykelhjälm.

Inga kommentarer: