måndag 27 augusti 2007

Snusprilla

Idag var jag på intervju igen och då var mamma och hennes man här. Prinsens mormor och bonusmorfar älskar honom. De är helt galna i honom och allt han gör. Jag visade var mellanmålet fanns och gav mig iväg med bilen.

Det hade gått bra sa mamma då jag kom tillbaka. "Men Prinsen har ramlat. Han var helt otröstlig jättelänge". Och så berättade hon att de hade gungat Prinsen i gungan vi har vid altanen och att han snabbt hade rest sig upp och ramlat ner i altanen med ansiktet före.

Jag borde ha sagt att det är sånt som kan hända. Istället sa jag att man måste bevaka honom varje sekund för att han är megasnabb. Jag vet att de passar honom så klart men jag är blödig och jag får ont i hjärtat av att höra att Prinsen har gråtit jättemycket då jag inte har varit nära. Nu ligger han och sover och det ser ut som att han har en snusprilla.

3 kommentarer:

Solkatten sa...

Stackars liten!

Du är förresten utmanad ;-)

Fillan sa...

Hej!
Jag hittade din blogg på någons lista och började läsa och har suttit här med en liten tår i ögonfransen. Ville bara säga att jag gillar ditt sätt att skriva och så skönt att ni fick er prins.

/Fillan

Anna-Bell sa...

Hej Fillan och välkommen till mig!

Tackar och bockar för de fina orden!

Anna-Bell