fredag 17 augusti 2007

Skumparty

I kväll skulle jag dammsuga. Jag satte igång och kände att det luktade illa från dammsugaren. Ciggarettrök. Det finns bara en person som kan ha dammsugit in cigaretter i våran dammsugare och det är svärfar när han, storrökare, städade ur sin bil när han hälsade på.

Klagade för sambon som sa att man kunde byta dammsugarpåse och tvätta filtret. Jag bytte påse och sambon tvättade filtret. Då han satte igång dammsugaren lät det väldigt konstigt och jag såg hur det välde ut skum från dammsugaren. Tjockt vitt lödder i en stor hög på golvet. Så kan det gå då man skurar filter med diskmedlet Yes. Då kan det bli skumparty på fredagskvällen. Då kan det bli så att bara halva huset blir dammsuget.

2 kommentarer:

Anna sa...

Oh babe! Sprang du omkring i bikini med typ virkad genomskinlig tunika utanpå oxå? Som på skumparty på Malllis ungefär...

:-P

Anna-Bell sa...

Yes! Så klart jag sprang runt i snyggbikinin med en rosasliskig drink i handen! Ha ha!