tisdag 23 juni 2009

?



Detta är tolfte dagen jag blöder och jag tycker att det har kommit något lite mer de senaste dagarna. Men det är klart, jag slutade ju med proggisarna i söndags och då blir det väl med rött än rosa. Vad är det som händer, exakt VAD?! Ge mig styrka nån. Jag börjar på riktigt tro att detta inte kommer att gå vägen, att det här endast är ett plågsamt och utdraget missfall. Varje dag väntar jag på stora floden med gråten i halsen. I morgon får jag svart på vitt. Jag är rädd.

2 kommentarer:

Eludie sa...

Jag hoppas att det skall vara ett positivt svar du får, det hoppas jag verkligen.

Fertilitetsturist sa...

Jag hoppas verkligen, precis som Eludie, att du får ett positivt svar!!!! En fråga bara: hur kommer det sig att du slutade med progesteron? Jag skulle ta det till vecka 12.