lördag 6 juni 2009

Gång elva, flaggan i topp.



Då är man ruvare för 11:e gången. Tydligen har jag missat att jag skulle ta proggisar från och med i måndags. Undrar varför inte sambon kunde dubbelkolla att jag tog dem. Själv var jag ju packad av medicinen när vi fick den informationen. Hade liksom för mig att man börjar med proggisar vid ET. Jag behövde inte oroa mig i alla fall sa läkaren.

Idag pratade vi inget mer om antalet embryon. Jag släpper det just nu men visst, det gick inte alls rätt till tycker jag. En fin till oss, odlad sedan i måndags och 6 till frysen. Tydligen ett väldigt bra resultat när man har gjort en långtidsodling.

I dag är det magiskt. Bäst att passa på att njuta innan stora våndan slår till.

Ha en bra nationaldag!

8 kommentarer:

Eludie sa...

Jag hoppas innerligt att du skall kunna njuta av de fina resultaten nu! Varma kramar!

zygoten sa...

Grattis, 6 långtidsodlade till frysen, det är ju kanon! Njut nu av den lilla blastocysten du bär på:-) hopp och tumhållning härifrån. /kram z

Anonym sa...

Du, jättestort lycka till! Det är din tur nu, kära Anna-Bell.

Puss och kram.

Maja Gräddnos sa...

Nu är det dags. Jag ska prata allvar med Bebisguden.

Anonym sa...

Fler tummar hålls här!
Kram!
franmitthjarta.wordpress.com

jennica sa...

Jag tycker att det låter som kliniken borde se över sina rutiner rejält, låter inte helt trovärdigt att bli behandlad som ni har blivit.

Men bra att du släpper det nu, ett till dig och sex till frysen är ju ett jättebra resultat!! All lycka, hoppas verkligen att det skall gå vägen för er! Håller tummarna och hoppas på tur för er del.

MochM sa...

Grattis till sex små i frysen, och ett fint till dig. Även om det verkar lite mysko, som sagt. Men det räcker ju med ett!
Jag har inte heller för mig att man börjar med vaggisarna förrän vid ET, men det är kanske annorlunda när man gör FET, har inte gjort det. Än. Hoppas ju få göra syskonförsök vi också så småningom. Fast först ska detta gå bra. För er med! Brabrabra ska det gå!
Kram m.

Camilla sa...

Håller tummarna för er, kul att ha hittat din blogg och jag kommer fortsätta följa den!