söndag 14 juni 2009

Spöregn

Fredag:
Jag såg lite rosa och hade stora våndan hela dagen.

Lördag:
Mera rosa. Jag gjorde ett gravtest (inte på morgonurinen) och det visade positivt.

Söndag:
Gjorde ett test med morgonurin som visade positivt. Mera rosa och lite blod.

FETÅGREN. JÄTTEVÅNDA. Säg inte grattis kära ni. Detta är inte grattis. Alls.

Jag tror endast att detta är en repris från juni 2008 när det blev positivt, sedan rosa och när det till sist efter endast några få dagar sket sig totalt.

Det spöregnar ute. Betyder regn tur eller är det änglarna som gråter? Jag ber en bön.

15 kommentarer:

Linda sa...

Jag håller verkligen tummarna för dig Anna-Bell...

tisalen sa...

håller tummarna för att jag snart får säga GRATTIS

Tudorienne sa...

Oh my god vilken vånda. Åh vad jag hoppas för dig, du anar inte! Men plus! Det är ju i alla fall ett rätt! Det är ju så otroligt vanligt att det kommer alla möjliga färger i början. Det kan gå.

Anonym sa...

Jag håller tummen.

Anonym sa...

Inget grattis, men hårt hållna tummar!

Paprika sa...

Och jag hoppas som fan att din oro är obefogad. Det vet du.

Tummar, tummar, tummar...

nylsa sa...

åh vad svårt, jag hoppas och håller tummarna och tänker på dig. kram!

Anonym sa...

Jag håller tummarna!

Anonym sa...

Håller tummarna. Jag hade en del rosa när jag äntligen plussade, nu sitter jag med en två veckors bebis här.

Signora sa...

Jag hoppas verkligen att regnet betyder tur!!! Och jag håller tummarna liksom alla andra. Hoppas, hoppas, hoppas...

MochM sa...

Åh jag tänker se allt positivt och hoppas hoppas hoppas på att allt ska gå bra. Att pluset ska bestå!
Kram m.

zygoten sa...

Åh, fina Anna-Bell, tänker på er och hoppas som så många andra./kram z

Maja Gräddnos sa...

Tummar, tummar, tummar, tummar

ylwa sa...

Håller tummarna så hårt att de vitnar!

Mary sa...

Jag hoppas verkligen att det är er tur nu. Håller tummar och tår!